Powered by Blogger.

~berubahlah~


Assalamualaikum w.b.t...

ermm...eyt.. ^_^ nothing much to say so far becaues dis is ma 1st time creating a blog. From day to day I must learn wateva which is good for me to get a better life in dunnia & akhirah. What I'm trying to do for my undetermined duration of this grateful life is...change,change & change.. ^_^. Ada ketikanya...aku rasa aku ni..BANYAK buat salah,ttp KURANG bertaubat..why? Kalau tanye dri sndri nih..niat? Dh lame wujud..ttp kenapa x bergerak? Not enough force of efforts? Or too much friction of satan co-efficient? ermm...sama2 lah kite..menolong antara sat same lain. Aku tgh fikir..what should I blog? To my dear friends...juz wait... ^_^ daa~
salam...

Anonymous –   – (April 11, 2008 at 4:57 PM)  

for me, u r changeD! yUp!!sham,u did it..hEee~
berubah scr perlahan2..
insyaallah menjadi yg lebih baik~
erm...blog pertama..percubaan yg baik!
akanku nntkan blog2 dr anda..berUsaha!

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP