Powered by Blogger.

~rapatlah~


Aku sesuai dengan dugaan hambaKu kepada Ku...
Dan Aku bersama dengannya...ketika dia ingat kepadaKu...

Jika dia ingat kepadaKu di dalam hatinya...
Aku akan mengingatinya di dalam hatiKu...

Dan jika dia ingat kepadaKu dalam lingkungan khalayak ramai...
nescaya Aku juga akan mengingatinya..

dalam lingkungan khalayak ramai yang lebih baik...


Dan jika dia mendekati Ku sejengkal,Aku akan mendekatinya sehasta..
Dan jika dia mendekati Ku sehasta,nescaya Aku mendekatinya sedepa...
Dan jika dia datang kepadaKu berjalan..

maka Aku akan mendatanginya dengan berlari...




aku...macam ketinggalan untuk memahami dan merasai kata2 ini...kenapa?
tp bila aku baca untuk pertama kalinya...terasa sesuatu yang...menyedarkan.betul ke?



Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP