Powered by Blogger.

~aku orang nomad~

tempat meninta ilmu...S.E.K.O.L.A.H

1-tadika..xtau,kat umah je.
2-sek keb sahabat 16 (desa kencana),lahad datu..sabah.
3-sek keb fajar harapan.kg F..lahad datu,sabah.
4-sek keb lebu,bentong,pahang.
5-sek men keb lurah bilut,bentong,pahang.
6-sek men keb sultan alauddin,masjid tanah,melaka.
7-sek men jalan cochrane (cochrane road school),cheras,kuala lumpur.
8-kolej matrikulasi pahang,gambang
9-KCGC..kem plkn,kat cherating,pahang.
(kolej mencari pasangan hidup..lum jumpe lagi..haha)
10-universiti teknologi malaysia skudai,johor.

R.U.M.A.H

setakat aku igt la..camni..

1-felda bukit besar,kulai..
2-felda kota gelangi..pahang
3-felda palong 7,n9..
4-felda sahabat 26,Kg. Hamparan Badai
5-felda krau 3,bentong.
6-felda lepar utara 7,jerantut.
7-kem sungai udang,sg udang,melaka dan..taman sri jeram,masjid tanah.
8-felda semaring,al-muktafi billah shah.
9-..sekarang..baru 14hb ritu pindah..felda keratong timur..x pernah dongar pun..blk raye cina nnt tgk ar cmne.. >_<

lps ni..ayh aku akn pencen,dlm 4 thun lg..so..time tu ar..baru aku dh x pindah2 kot..haha. sian gak kt kwn2..asyik tnye..ko duk mane skrg?? pindah lg?? kalau x pindah x ley ke?? yg x thn..ko nh asyik pindah je,giler ke?? lg 1..along cari ko ke ar?? aiyak +_+

yg best ttg pindah...kawan ramai,phone contacs smapi skrg..~500 org..x ramai lg kot. hopefully yg 500 nih..dtg mase aku pergi nnt..insyaAllah...

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP