Powered by Blogger.

~ tentang 20 ~

salam...slmt sejahtera. Ingin saya huraikan apa yang terjadi tentang "20"...mengandungi macam2 perkara. Saya dan kamu tapis apa yang x elok sebagai persediaan atau pengajaran...kamu dan saya juga ambil apa yang elok untuk...masa hadapan. Bermulanya tarikh...20 ramadahan 1429H..atau 20 september 2008.



0000...
Ehermm...sebelum pukul 12noon pon..dh de kwn2 yang wish..hee..bagus ar,ingat gak kat aku..sapelah saye utk d'ingati bagi yg x ucapkan..x penting sgt pon..haha. lagipun mmg dah bese keadaan cmni berulang. This time..ramai gak yang wish yek? mekacih banyak2 daun keladi..wawa (dia nye 26hb .. O_o), sepupu aku (dayang)...najwa (hiudp lagi..haha,igt xde dah),aira (ehermm...lega ar gak),cikgu DE SEC..haha..zatul akmar,dilla (aku bad mood skit ng dia b4 nih), kak su..x tahan tol wish die..aiyak, hazwan jabar, delit ku..hoho..bagus tol dia nih..siap kol..,seha, coursem8 fad+azuan ali+loqme+ari dll...syam zapin,fendi psp dah ade balik..,raja dan roomate..husin,n akmal..lengkap ar natang. ^^,bad n yen yang ntah pape..haha, kwn lame ASB..gdin mimi jaki..aminul...ermm...dan lain2...trimas bnyk2. Kalau leh..masa saya meninggal nnt..dtg2 la menjenguk yek,solatkan jenazah..amin...hnya permintaan yang tidak memaksa. Ahaa...papa pon..aku rasa gembira..cukup la tuh,jgn cintakan dunia sgt...


0445...
Ehermm..tabiat d bulan puasa..boleh bangun awal..x phm tol..insyaAllah akan kekal tabiat ini slps abisnye bulan pose nih..huhu. Macam biasa...saya buat apa yg sptutnye,alhamdulillah dpt sahor utk mencari keberkatan yang Allah janjikan..amin...saya tido semula la..ni yg truk ttg dri sndri...herrr...x rase ngtuk,tp mau tdo! hisshhhh...akibatnye..saye bgun yg amat lambat..port biasa..bilik syam zapin..xtau ar nape blik dia mnjd pilihan.....


1245...
bersedia utk zuhur...arini iftar sekampung kolej. Pg td x turun tolong rewang2 sbb..daaa...lps zoho...aku trun ar..tp..x meriah,naik ats blk..huhu..arini mmg mls tol nk study. gi training pon lg ar..pntnye~~ O_o siyes mcm buhsan..ntah ar nape..


1700...
turun semula..ermm..baru de org. meriah ar skit..huhu. keje pon de..x ar buhsan. cari keje len..pdhal keje kat blk+assg sume xnk uat..plik tol ar..ape nk jd..x phm +_+ dlm kul 6 tadarus mule..aku tlg2 luar jek. Mcm bese ar...atur gls,hidang mknn dlm talam..jg mknn dr kucing yg jahat+lapor..huhu,bentang tikar. ermm..menu? menu nye...nasi tomato..yumm...bnyk tol diorg ltk dlm talam tuh..huhu. ank2 kicik foreigner dr td bising...siyes grm gilos..sbr je ar..mak ayh diorg de..ade? O_o





1905...
berbuke!! ehermm...igt mkn dlu..penye solat jemaah dlu..xpe ar..buke tamar+air sirap. huk3...nk duk kat tikar ttb lak aku terserempak ng sorg tuh..haha..haha..lawak. lps solat..mkn ng gombak+wan sehat..kih3..gosip..idup nih mmg x lari dr gosip? tol ke? wateva la...yg pntg..hidup kna truskn gak.. T_T ari2 ramadhan d'truskn rutin mcm bese...


before 0000....
erm...dgr brite...ayh kwn aku,meninggal dunia..dlm kul 11pm td..sbb? subhanallah...bnyk kli dh aku dgr sbb yg same..jht nye org yg uat 'bnd' jht. Dr ai..dila...k.su...now....epi...ya Allah...berilah petunjuk kpd si pembuat tuh..aku cume leh berdoa..je...maut akn dtg x kira mase..tu adlah slh 1 sbb nape...kite kna berubah..dr smase ke smase...aku akn tmbh sbb2...wlupon..susah..i'll keep tring..ya...ujian Allah..mmg sukar. Wlu pape pun..ku harap..d'ari pemergian nnt.biarlah nyawa ni d'ambil...ketika masih bergelar Islam..dan dpt.......... amin........






~tiap yang mati akan menemui ajalnye..x kire mase,tmpt,umur & pangkat~

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP